sobota, 21 grudnia 2013

Skok

 "Skok"
ja tańczę wciąż
na szczycie świata
i szydzę z tych
co na dole są

śpiewam słowa
niewypowiedziane
i patrzę jak te
uciekają stąd

będę tańczyć dziś
razem z gwiazdami
bo drogę błędną
wskazały mi

opowiedziały 
że warto jest skakać
więc spadnę tu
razem z nimi

choć sensu ja
w tym nie widziałam
to zamknęłam
drzwi swoich dni


  Znowu napisałam smutny wiersz. Miała być zabawa ponad wszystko a wyszło samobójstwo. Jeszcze napisze coś wesołego. Może. Na razie będę pisać "Miasto bólu". No ładnie tu też smutki. Muszę się rozweselić. Lecę po kakałko...

2 komentarze:

  1. wow ;o
    na prawdę masz talent i nie piszę tego ,dlatego żebyś ty mi też napisała komentarz ,tylko dlatego ,że mi się na prawdę bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ten komentarz już napisałam i boje się, że po przeczytaniu mojej krytyki postanowisz mnie też obsmarować, ale cóż... nic już nie poradzę.

    OdpowiedzUsuń

Ludzie sami w sobie są nadzieją.