niedziela, 11 października 2015

XX

   Wiersz na podstawie gry "Ib". Polecam ją z całego serduszka, bo jest bardzo klimatyczna. Taki rozpikselowany horrorek.

"XX"
Nie oddawaj róży.
Nie oddawaj swojej róży.
Twoje XX 
i XX róży
są połączone.
Nie trać wiary.
Nie trać głowy.
Nie trać nadziei na ucieczkę.
Nie trać XX.
Nie rozumiesz niektórych słów.
To nic złego.
Po prostu nie oddawaj swojej róży.
Nie oddawaj swojego XX.
Nikomu. Nawet mi.
Ja też mam swoje XX.
Też mam różę.
Chyba, że jestem obrazem.
Moje serce jest sztuczne.
Moja róża jest kłamstwem.
Moje XX jest sfabrykowane.
Oddaj mi swoje XX.
Nie rozumiesz niektórych słów.
Pozwól, że wytłumaczę.
 XX, gdy istniejesz.
XX, gdy masz swoją różę.
XX, gdy możesz oddychać.
XX, gdy jesteś prawdziwa.
XX, gdy jesteś w stanie
mnie uratować.
Kocham kwiaty. 
Oddaj mi różę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ludzie sami w sobie są nadzieją.