piątek, 20 marca 2015

Cień

   Ostatnio nie piszę żadnych ogłoszeń przed postami, więc przyszło mi się zrehabilitować. Chciałam was zaprosić na swojego kolejnego bloga (kliknij tu), który najprawdopodobniej będzie uzupełniany rzadziej niż ten. Jednak jeśli to was nie zraża, to możecie zobaczyć, jak idzie mi robienie komiksów.

"Cień"
Echo moich kroków
idzie za mną,
a jego źródło pali
mój kark
swoim ciepłym spojrzeniem.
Chodzi
pod moimi stopami,
imituje mnie,
zazdroszcząc mojego życia,
a gdy zachodzi słońce
rośnie.
I już nie wiem,
czy jest moim,
czy całego świata
cieniem.

10 komentarzy:

  1. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że ,,rzadziej'' nie oznacza tego samego, co ,,rzadko''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz będzie techniczny: jaki rodzaj szablonu wybrałaś w bloggerze? (prosty/widok dynamiczny/okno obrazu/ rewelacja/znak wodny/eteryczny/podróże)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to szablon z bloggera. Aby mieć wygląd podobny do tego trzeba by było znać się na HTMLu i go zwyczajnie napisać. Ja sama o szablon poprosiłam na stronie szablonownica.blogspot.com Polecam stronkę, bo jest tam dużo gotowych szablonów, wystarczy przeczytać regulamin i załadować na bloga. A jeśli chcesz tworzyć szablon od postaw, to chyba ten "prosty" jest najlepszy (jeśli bawisz się w kody), a jak używasz tylko projektanta szablonów, to raczej znak wodny, ale to na pewno nie da takiego efektu.

      Usuń
    2. Dzięki

      Usuń
  3. Na kolejnego bloga z pewnością wpadnę. Bardzo podoba mi się wiersz, ma ten klimat :) No i wygląd twojego bloga jest znakomity! Nagłówek cudowny, fajnie piszesz nie ma sie do czego przyczepić! Gratuluję i oby tak dalej ;) Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie, ale spam zostawię w zakładce linki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz spoko, ale mam wrażenie, że po Goniewicz "narodziło się" za dużo "artystów". Nie piszę tego o Tobie oczywiście. Też to widzisz?
    Pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz biały :) . Sama wymyśliłaś ? :) .

    Ps. Zapraszam do mnie na bloga na drugi wpis
    http://blog-czerwonego-kapturka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiersz bardzo,bardzo fajny!!!! A byś napisała kiedyś wiersz od, którego śmiać się chce? Proszę :) ^,^
    jestem-bezlitosna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie przyjęte, lecz nie wiem, czy podołam.

      Usuń
  7. super! Chyba najbardziej lubię tutaj czytać wiersze :)

    Ps. Zapraszam do mnie
    izagada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ludzie sami w sobie są nadzieją.